Reis

14 december 2009 - Buenos Aires, Argentinië

We zijn na een lange reis van wel bijna 24 uur aangekomen in ons appartement in B.A.

We hadden bij aankomst een flinke tegenvaller onze koffers waren achtergebleven in Sao Paulo.

Een heleboel gedoe: kosten ons veel tijd en niet tevergeten onze slaaptijd!!!!!!. En hopelijk krijgen we vanavond de koffers afgeleverd in ons appartement. Voor vanmorgen hebben we ons kunnen redden met onze nooduitrusting!!!!!

Het weer is hier prima, 26 graden en zonnig, Jos loopt te stralen.

Vanavond komt de familie uit Chili, we kijken al naar hen uit.

Hasta pronto

1. Anita Poelwijk:
    14 december 2009
    He hallo wat leuk om zo jullie reis te volgen. Ik ga zit om jullie hielen hoor. Ik hoop dat de koffers terecht kunnen en alles nu voorspoedig gaat. Hier is heterg fris brrrr maar wel lekker. Veel plezier...
    groetjes Anita.
  2. margriet modderman.:
    14 december 2009
    gelukkig zijn jullie wel veilig aangekomen.de rest van de vakantie maar goed uitrusten dan!
  3. Nico en Ria:
    14 december 2009
    Hola!! Jos en Ina, laat de pret niet bederven door die stomme koffers, jullie zijn veilig aangekomen en daar zijn we blij om.
    Maar dat het een fikse tegenvaller is,na zo'n lange reis kunnen we ons heel goed voorstellen hoor!!!
    Hopelijk zijn ze inmiddels gearriveerd.Moeten we anders wat nabrengen??? We wensen jullie een hele gezellige avond met de familie!
    We blijven meereizen.
    Hartelijke groeten uit Den Haag
    Nico en Ria
  4. JOke:
    Lieve Ina en Jos,
    Wat leuk om jullie reis te kunnen volgen. Geniet!!!!!!!!!!
    Veel liefs uit Australia,
    Joke
  5. Folkert:
    15 december 2009
    Hallo Ina en Jos,
    Lekker weer daar! Hier was het vanochtend -5 graden, dus weer krabben. Jammer van de koffers, maar zoals ik al zei, je creditcard en tandenborstel is voldoende om te overleven! Veel plezier.