B.A deel 3

18 december 2009 - Buenos Aires, Argentinië

Dit wordt onze laatst avond in B.A. Morgen gaan we naar het noorden van Argentinië. We gaan om twaalf uur met het vliegtuig naar Salta. Daar hebben we een auto gehuurd om  wat rond te reizen.

Wat een belevenis was het om B.A. te zijn.  Ik kwam ogen en oren te kort.

We hebben een rondtour met een bus gemaakt, onderweg kon je uitstappen om het een en ander te bekijken. Ook kregen we uitleg over wat we allemaal zagen. We hebben ook Bocca, een barrio(wijk), bezocht. Hier kon je een soort openluchtmuseum bezoeken. De huizen waren van golfplaten en heel fel gekleurd. Het was wel heel toeristisch.

We hebben een tangovoortstelling bezocht in het theater "el Tango". Wat een show: met dansers paarden en livemuziek.

Gisteren zijn we de rivier El Plato overgestoken naar Uruguay. En waren we even weg uit het drukke B.A.We hebben de stad Colonia bezocht, waar de huizen mij erg deden denken aan die van Portugal.

Vandaag hebben Hein, Jos en ik het museum van Evita du Perron bezocht. En zijn Mariete en Lucrecia aan het winkelen.

Ik hoorde van het thuisfront dat Nederland bedekt is met een pak sneeuw. Dat is in deze warmte nauwelijks voor te stellen!!!! 30 graden en veel zon.

P.s we hebben onze koffers ook weer. Die kwamen de volgende nacht. Jos heeft er tot twee uur op gewacht.

Saludos de B.A.

Ina

1. Nico en Ria:
    18 december 2009
    Super wat jullie allemaal meemaken en nog zo'n lange tijd te gaan!
    Hier ligt een dik pak sneeuw, de eerste langlaufers kwamen al over ons zandpad en wat te denken van vrachtauto's mét sneeuwkettingen op de N361.
    Wintersport in Lauwersoog, veel gekker moet het toch niet worden!!
    Hou het leuk, we zien weer uit naar het volgende verslag!!
    Hartelijke groeten ook van Nico
    Ri@
  2. roelie:
    20 december 2009
    Fijn, om even warmte voor te stellen waar jullie in zitten. Hier was de temperatuur vannacht 8 graden onder nul.De komende nacht doe ik de verwarming aan in de slaapkamer,anders brrr. Jullie zien weer veel. Heerlijk. Fijn om steeds even wat te horen.We zijn gisteravond naar de kerk voor het politiemannenkoor met de auto gegaan. De kerk dus in het dorp(ongeveer 300 meter. Er was hier niet gestrooit en fietsen durvden we niet. Hebben jullie ook even een beeld van hier. Geniet! Roelie.