laatste blog van 2009

1 januari 2010

Lieve allemaal,

Voor iedereen een heel gelukkig 2010!!!!!!!!!!!!!

Voor ons is het nog geen nieuwjaar.

Er is iets misgegaan met het bericht.

Dus even een kort berichtje  erbij

We zijn nu in La Rioga. Een plaats die bekend is voor zijn oudejaarsoptocht. Maar de plek waar dit zou plaats vinden hebben we nog niet kunne n vinden. Maar daar gaan we straks  weer naar zoeken en met hulp van de Argentijnen zal het vast lukken......

We hebben gisteren een noodweer meegemaakt, niet te kort. Na een prachtige tocht van Tafi de Valle naar Catamarca werden we hierdoor overvallen. We hebben de auto aan de kant van de weg neergezet en jos ging een uiltje knappen en ik een boek lezen, tewijl de regen in bakken naar beneden  viel. Na een uurtje zijn we weer gaan rijden.  En wel door straten vol water. Het stroomde soms als een woeste rivier.  We werden er stil van. En gelukkig vonden we ons hotel snel. En we konden het haast niet geloven...... Na 2.5 uur was er geen water meer in de straten, alleen hier en daar nog stenen en keien..... En de mensen waren de stoepen en straten al weer aan het schoonvegen.

Nu gaan we naar de plaza om een ouderdsjaarborrel te gaan drinken en af te wachten hoe de jaarwisseling hier zal zijn......